poniedziałek, 23 listopada

Jak zwiększyć ilość odwiedzin na stronę?

Pozycjonowanie strony w internecie jest jak wspaniała marketing – przyciągnie do nas wielu użytkowników, zainteresowanych zakupem naszego produktu czy skorzystaniem z naszych usług. Natomiast trzeba pamiętać, że wysoka pozycja w rankingu wyszukiwania to proces długotrwały, który monitorować powinno się na bieżąco. Roboty wyszukiwarek często aktualizują i ulepszają swoje algorytmy, a ponadto konkurencja nie śpi i także woli zdobywać klientów.

Jak zatem wygląda pozycjonowanie stron w praktyce? Na co zwrócić uwagę, ażeby zyskać jak najwięcej?
Interesująca tekst na witrynie
Strona tworzona jest dla użytkowników. Ma zachęcić ich do skorzystania z usług i sprawić, że będą chcieli kupić produkt. Powinna być więc przejrzysta i czytelna. Zachęcające nagłówki, ciekawe zdjęcia czy zawarty w widocznym miejscu formularz kontaktowy, to tylko jedne z wielu rozwiązań. Upowszechnianie strony w sieci to również należycie dobrane słowa kluczowe. Żeby mieć świadomość tego, jakich fraz użyć możemy rozważyć witryny konkurencji lub pomyśleć, jakie wyrazy oraz całe wyrażenia użytkownicy mogą wpisywać w polu wyszukiwarki. Następnie słowa te powinny zostać równomiernie rozmieszczone w treści. Zawarcie ich w nagłówkach pierwszego, drugiego i trzeciego rzędu, a także w opisie meta description czy opisach grafik na stronie, pomoże podnieść pozycję w wyszukiwarce. Nie zapominajmy o frazach z długiego ogona i na bieżąco monitorujmy sytuację. Ważne są także działania zewnętrzne, jak na przykład. pozyskiwanie linków.
Pozycjonowanie, a programowanie witryny internetowej
Zanim przeniesiemy nasz biznes do internetu powinniśmy z dokładnością prześledzić, jak ma wyglądać nasza przyszła strona internetowa. Zacznijmy od treści, które chcemy przekazać i grafik oraz fotografii, które chcemy umieścić na witrynie. Przy tym strona musi bardzo dobrze wyglądać na każdym urządzeniu, od komputerów stacjonarnych, po laptopy, a na urządzeniach mobilnych kończąc. Zadbajmy więc o jej responsywność i czytelną nawigację na stronie. Nie zapominajmy o działaniu, jakim jest linkowanie. Pomaga ono zwiększyć pozycję w wyszukiwarkach i sprawia, że witryna staje się bardziej rozpoznawalna. Może posiadać charakter wewnętrzny i odnosić się do innych artykułów w obrębie tej samej strony, lub zewnętrzne z odnośnikami z zewnętrznych serwisów. Sprawdź tutaj: linki z serwisów ogłoszeniowych.