Wybór dobrego upominku dla klienta nie jest zwyczajną sprawą. Podejmując decyzję, musimy wziąć pod uwagę kilka czynników. Ważne jest, aby wybrany przez nas przedmiot był wartościowy.
Przedmioty, które ułatwiają nam w jakiś sposób życie, są dobrymi nośnikami treści reklamowych. Osoba obdarowana korzystając z nich, utrwala sobie w pamięci treści zamieszone na przedmiocie, czyli w przypadku gadżetu reklamowego, takie, które promują działalność naszego biznesu. Inny bardzo ważny aspekt dotyczy określenia grupy docelowej. Oczywiście nie każdy przedmiot rówkiepsko pełni swoją funkcję marketingową. Są jednak wyjątki od tej reguły, a takim oczywiście są kalendarze trójdzielne, które są uniwersalne.
Kalendarze trójdzielne – najistotniejsze cechy
Jest to rodzaj kalendarza ściennego, który występuje w praktycznej składanej formie. Dzięki takiemu układowi może być też podręcznym kalendarzem, który gromadzimy na biurku czy dosłownie w każdej sytuacji mamy ze sobą w torbie. Kalendarz trójdzielny składa się z elementów takich jak: główka, kalendarium oraz stopka. Główka to część górna przeznaczona na umieszczenie grafiki. Kalendarium stanowią miesiące, w tym przypadku są to trzy kolejne miesiące, środkowy to miesiąc aktualny. Stopka, czyli dolna część przeznaczona jest na umieszczenie dodatkowych informacji.
Trzeba pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm oprócz własnego podstawowego przeznaczenia pełni też funkcję marketingową. Nośnikiem treści marketingowych jest zarówno górna część, jak i stopka, w której najczęściej umieszczane są dane kontaktowe firmy. Jednak największa powierzchnia reklamowa znajduje się nad kalendarium. Można ją zagospodarować wedle swojego uznania, warto pamiętać jednak, ażeby były to treści nawiązujące do naszej firmy. Tradycyjnie w tej części umieszczane są elementy wizerunku firmy, czyli głównie logo, jak i nazwa firmy i dodatkowe hasła. Na tło na prawdę bardzo często stosuje się obrazy korzystnie przedstawiające firmę, więc niezmiennie dużym zainteresowaniem cieszą się kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Istotne aby jakość umieszczanych na gadżecie reklamowym fotografii była wysoka. Kalendarz dla klienta powinien być dopracowany w najdrobniejszym szczególe. Jego jakość świadczy o profesjonalizmie oraz zaangażowaniu.
Dodatkowe informacje: kalendarz trójdzielny dla firm.