piątek, 4 października

Właściwe pozycjonowanie strony

Myślisz o nawiązaniu współpracy z agencją reklamową? A może pragniesz zbudować swoją markę i reklamować ją przez wyszukiwarkę Google? Niezależnie od własnego celu możesz wykorzystać pozycjonowanie stron i wyszukać się pod interesującymi Cię frazami. Dowiedz się jak wygląda efektywnie zaplanowany proces, ile czasu mniej więcej zajmuje oraz czym różni się link building od SEO.Wpisujesz jakiekolwiek hasło w wyszukiwarkę i w okamgnieniu zaczynasz szukać strony, na której znajdziesz odpowiedź na nurtujące cię zagadnienie.

Całkiem możliwe, że pragniesz kupić jakiś produkt, niemniej jednak nie masz pojęcia jeszcze gdzie. Stawiając się w tej pozycji możesz łatwo wyobrazić sobie zachowanie ewentualnych klientów. Z własnego doświadczenia wiemy, że to co pierwsze i najwyżej zdaje się najatrakcyjniejsze. Dlatego tak najczęściej wybieramy jedną z trzech pierwszych pozycji. Możemy wykorzystać ten mechanizm ludzkiej psychologii w kontekście reklamy własnej witryny internetowej. Pozycjonowanie pozwala zdobyć się do jednego z takowych miejsc, pod dowolną frazą, przy założeniu, że nasz budżet będzie dostosowany do konkurencji obecnej pod danym słowem kluczowym.Skuteczne pozycjonowanie witryn internetowych powinno uwzględniać działania optymalizacyjne oraz te z zakresu public relations. Istotne jest to, by strona działała bardzo szybko, nie zawierała błędów merytorycznych, była łatwa do przeglądania, oraz wyróżniała się dobrym doświadczeniem użytkownika. Niemniej istotne jest linkowanie, które w odróżnieniu od SEO prowadzi się w serwisach zewnętrznych. Do takich można zaliczyć wszelkiego rodzaju katalogi, agregatory, wykazy, encyklopedie, blogi, a nawet portale społecznościowe.Pozyskiwanie linków można podjąć na kilka sposobów. Najpopularniejszym sposobem jest tworzenie ich za pośrednictwem platform linkbuildingowych, gdzie można zakupić artykuły wraz z odnośnikami do wybranych podstron. Inną metodą jest wyjście do innych podmiotów z branży i zaproponowanie długoterminowej współpracy – dzięki temu nie tylko zmniejszymy własną konkurencję, ale także zdobędziemy niepowtarzalne miejsce na ich stronie. Korzystając usług profesjonalistów lub agencji marketingowych należy mieć na uwadze, że oczywiście nie każdy link jest podobny. Im popularniejsza strona, z większą liczbą odwiedzin miesięcznych i bardziej związana tematycznie z naszą witryną, tym z reguły lepsza jest jakość zamieszczonego odnośnika. Warto zobaczyć: linki z social media.